Як відбувається обмін або повернення купленого товару в MiyGadget?

1) Як можна повернути товар належної якості, якщо він вам не сподобався або ж не виправдав ваших очікувань?

Відповідно до статті 9 з-ну України "Про захист прав споживачів" ви можете обміняти товар(и), який ви придбали в нашому інтернет магазині у випадку, якщо товар не задовольнив вас:

  • за формою,
  • габаритами,
  • фасоном,
  • кольором,
  • розміром
  • або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням.

Ви можете не лише повернути товар, який вам не сподобався (і отримати кошти, що були потрачені на купівлю товару), але і обміняти товар належної якості на аналогічний (якщо такий присутній в наявності в нашому магазині на момент обміну).

1.1) Які товари належної якості можна повернути або ж обміняти на аналогічний в нашому магазині?

  • смарт годинники и фітнес браслети
  • проектори
  • міні комп`ютеры
  • Smart TV
  • планшети
  • планшети-телефони (з підтримкою SIM-карт)
  • аксесуари до планшетів (стілуси, чохли, підставки)
  • будь-які інші товари, куплені на нашому сайті, якщо вони зберегли свій товарний вигляд

1.2) Умови обміну або повернення товару належної якості:

  • пройшло не більше 14 днів з моменту покупки товару,
  • товар не використовувався,
  • збережено його товарний вигляд,
  • споживчі властивості,
  • пломби, ярлики,
  • а також розрахунковий документ (товарний або фіскальний чек), виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або повернути товар і одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

1.3) Яким чином можна здійснити обмін/повернення товару належної якості?

  • звернутися до нас за адресою м. Київ, вул. Солом"янська, 1, офіс №157, або по телефону вказаною на сторінці Контакти
  • повідомити про те, що ви хочете повернути чи обміняти придбаний у нас товар
  • повідомити нам, яким чином вам зручніше здійснити обмін чи повернення товару -
    1. прибувши безпосередньо до нашого магазину,
    2. чи відправити нам товар (який ви бажаєте повернути/обміняти) поштою - в даному випадку консультант вам повідомить реквізити, куди треба відправити товар для його повернення
  • повідомити нам, яким чином вам зручніше отримати кошти -
    1. готівкою (при умові обміну товару безпосередньо в нашому магазині),
    2. чи отримати переказ на банківський рахунок (картку)

1.4) Як отримати кошти за товар, який ви повертаєте?

Після повернення товару належної якості і його огляду з нашої сторони, а також в разі, якщо збережений товарний вигляд товару, і товар не був у використанні, ви можете отримати кошти:

  • отримати грошовий переказ на картку на протязі 10-ти днів з моменту отримання нами товару 

!Зверніть увагу, що грошові кошти, пов’язані з пересилкою товару і комісією банка за переказ коштів, не відшкодовуються.

 


 

2) Як можна повернути товар неналежної якості?

Якщо товар не працює, або ж, на вашу думку , придбаний товар неналежної якості, то обмін чи повернення такого товару проводиться в тому ж самому порядку, що і обмін товару належної якості.

Які товари підлягають обміну:

  • смарт годинники и фітнес браслети
  • проектори
  • міні комп`ютеры
  • Smart TV
  • планшети
  • планшети-телефони (з підтримкою SIM-карт)

Які товари не підлягають обміну чи поверненню?

  • аксесуари до планшетів (стілуси, чохли, підставки та ін.)

Умови обміну або повернення товару неналежної якості:

  • пройшло не більше 30 днів з моменту покупки товару,

Порядок повернення чи обміну товару неналежної якості - вказаний у п.1.3 попереднього розділу

Порядок повернення коштів за товар неналежної якості - вказаний у п.1.4 попереднього розділу.